Szybkie tempo przetwarzania informacji wymusza optymalizację treści i opisów. Należy wyróżniać się jednak od konkurencji. To jakie treści publikujesz pokazuje jakim pracodawcą czy marką jesteś. Jakie wartości wybierasz i jak chcesz być odbierany.

Ostatnie lata pokazują jak coraz więcej marek angażuje się w komunikacji w problemy społeczne. Wiele z nich wspiera działania charytatywne, a inna grupa opiera się jedynie na komunikacji oferty pozostając neutralna. Tworząc marketing treści dobrze jest opierać się na rozwiązaniach budujących świadomość i przewagę konkurencyjną.

Rozwiązania jakie tu znajdziesz to:

  • opracowanie treści na strony www, e- sklepy oraz artykuły opisujące produkty i marki zgodnie z zasadami SEO,
  • treści do komunikacji w social mediach oraz Google Moja Firma,
  • artykuły wspierające działania promocyjne (np. element kampanii wykorzystane w promocji na portalach),
  • wpisy na blog lub sekcje tematyczne,
  • treści do komunikacji newsletterowej wraz z opracowaniem kalendarza aktywności,
  • opisy produktów i ich użytkowania zamieszczena na stronach, portalach opiniujących, z ocenami.