Prowadzisz dział marketingu? Odpowiadasz za komunikację internetową i szukasz wsparcia w realizacji celów? Nawał zadań ogranicza Twój zespół czasowo? A może nie masz czasu na uporządkowanie komunikacji employer branding, która miesza się z opiniami o produktach?

Wybór między priorytetami zawsze odbija się na ciągłości komunikacji  internetowej. Jeżeli zdajesz sobie z tego sprawę. Wiesz, że negatywnie może to odbić się na wizerunku marki, to jesteś w dobrym miejscu.  Znajdziesz tu rozwiązania w:

  • Marketingu treści. Stworzenie wpisów, artykułów, publikacji, które możesz wykorzystać na blogu lub wesprą Twoją kampanię internetową.
  • Opracowaniu treści zgodnie z SEO oraz zmieniającymi się wymogami Google, które publikowane są na Twoich stronach www.
  • Wsparciu komunikacji w social mediach. Także z rozplanowaniem komunikacji zgodnie z prowadzonymi promocjami przez dział sprzedaży.
  • Wparciu w wysyłkach mailingowych wraz z uwzględnieniem kalendarza promocji i innych działań komunikacyjnych.
  • Zbudowaniu wiarygodnego wizerunku pracodawcy. Uporządkowaniu komunikacji w miejscach, gdzie opinie o produktach mieszają się z employer brandingiem.
  • Budowaniu reputacji w Google Moja Firma.
  • Stworzeniu tekstów i opisów dla nowo powstałych marek/produktów,
  • Wsparciu w zakresie tworzenia treści, artykułów i wpisów w prowadzonych kampaniach i promocjach.