Marka pracodawcy to źródło przewagi konkurencyjnej na wielu płaszczyznach. Treści, które można znaleźć w Internecie wpływają na pozyskiwanie talentów. To także szansa na utrzymanie dobrej opinii o oferowanych produktach i jakości usług. Warto wiec zadbać o to, jak o sobie mówimy, aby inni to powtarzali.

Aby właściwie tworzyć obraz pracodawcy koncentruję się na tym, co warto podkreślić. Tym czym firma wyróżnia się od konkurencji, nawet jeśli wydaje się, że tak nie jest. Atmosfera, jakość pracy i możliwości rozwoju – te najchętniej pozyskiwane informacje mogą budować obraz, który przełoży się na oferowane usługi.

Tu możesz liczyć na wsparcie w:

  • Budowaniu wizerunku marki firmy.
  • Pozyskiwaniu i angażowaniu do pozostawiania pozytywnych i wiarygodnych opinii o  pracodawcy.
  • Komunikacji z potencjalnymi talentami – e-mail, social, blog etc.
  • Prowadzeniu kampanii i działań w social mediach skierowanych do pozyskania młodych talentów.
  • Weryfikacji jakości wpisów, publikowanych opinii produktowych w miejscu