Korzystanie z Map Google połączonych z opiniami o firmach, to szybki sposób na weryfikację informacji i kontakt z firmą. To bardzo wygodne narzędzie, które cały czas jest rozwijane i o tym dziś będzie mowa.

2 grudnia na blogu Google pojawiła się informacja o wprowadzonych zmianach do Google Moja Firma i Mapy. Od teraz zweryfikowane konta firm mają możliwość wysyłania do klientów wiadomości bezpośrednio z aplikacji Mapy Google.

Wiadomości te można włączyć w profilu firmy. To pozwala na odpowiadanie klientom w Google Maps w sekcji wiadomości na karcie #Aktualizacje. W najbliższych tygodniach wiadomości te będą wyświetlane w wynikach wyszukiwań Google. To spore ułatwienie dla biznesu w komunikacji, a jednocześnie jasna informacja JAK WAŻNE JEST DBANIE O WIZERUNEK W GOOGLE.

Kolejnym udogodnieniem, tym razem dla klientów, jest zwiększona możliwość wysłanie wiadomości do firmy. Oprócz przycisku #wiadomość w profilu firmy klienci mogą rozpoczynać rozmowy z dowolnego utworzonego przez Ciebie wpisu. A jeśli spróbują zadzwonić, a Ty nie odbierzesz, zostaną poproszeni o wysłanie wiadomości. To ogromny krok na przód w komunikacji z firmami.

To na pewno nie koniec zmian, które możemy otrzymać od Google w nadchodzących miesiącach. Dlatego tak bardzo ważne jest zadbanie o to, jak komunikujecie się w usługach Google, jakie opinie zbieracie i jak na nie odpowiadacie jako firma.

Więcej informacji znajdziecie na blogu Google: https://blog.google/outreach-initiatives/small-business/connect-and-understand-customers/