Dynamika rynków oraz obecnej sytuacji pokazały, że e-commerce będzie rozwija się jeszcze szybciej. To szansa, którą otrzymały firmy, dlatego ważne jest, aby opracowane treści wybijały się na tle konkurencyjnych i były wartościowe. Innymi słowy, aby przyciągały klientów.

Jeżeli działasz w branży e-commerce, zakładasz sklep lub kierujesz swoje rozwiązania do klientów B2B, jesteś we właściwym miejscu. A może ilość prac przerasta Ciebie i Twój zespół czasowo? To tu również znajdziesz pomoc w tworzeniu tekstów bazujących na korzyściach.

Zakres rozwiązań dla Twojego biznesu:

  • Opracowanie treści do sklepu wraz z opisami produktów.
  • Stworzenie opisów sekcji i grup produktów wraz z ich stosowaniem.
  • Opracowanie komunikacji blogowej do sklepu.
  • Przygotowanie kalendarza komunikatów newsletterowych i sms.
  • Komunikacja sklepu w social mediach oraz scenariusze sytuacji kryzysowych.
  •  Zróżnicowanie komunikacji wg grup docelowych,
  • Opracowanie komunikacji z klientami w komentarzach i postach.