Reklama tradycyjna w mniejszy lub większy sposób wpływa na procesy zakupowe. Istnieje jednak stała: polecenia użytkowników. Zasłyszane opinie i reputacja w Internecie są czynnikami decydującym przy wyborze oferty.
Ważna jest ilość i jakość pozytywnych komentarzy, które są wiarygodne dla odbiorcy. Miejsce rekomendacji nie może być śmietnikiem, które staje się polem do składania skarg i zażaleń. Dlatego tak ważne jest, aby dbać o to, gdzie i co jest publikowane.
Pozycjonowanie wizerunkowe pozwala na zarządzanie reputacją w sieci. Stała komunikacja w usługach Google, wpływają pozytywnie na algorytmy wyszukiwarki. To jest krótką drogą do pozyskiwania leadów, zapytań i przede wszystkim budowania zaufania klientów.
Jeżeli już wiesz, jaką siłę ma właściwy wizerunek w sieci, to pomogę Ci w:
- Prowadzenie Google Moja Firma, Business Site, oraz opracowanie działań pozwalających na pozyskiwanie wartościowych i wiarygodnych rekomendacji.
- Budowanie REPUTACJI firmy lub marek w obszarach najbardziej newralgicznych dla marki.
- Strategia komunikacji marki w Social Mediach i prowadzenie ich zgodnie z kalendarzem i ustalonymi działaniami sprzedażowymi.
- Prowadzenie kanałów YouTube.
- Opracowanie komunikacji na tematycznych forach internetowych poświęconym rekomendacjom i opiniom.
- Marketing treści w employer branding.
- Opracowanie marketingu treści we wskazanych miejscach i aktywnościach.
- Marketing szeptany.
- Obecność w serwisach opiniotwórczych.