Każda strategia SERM zaczyna się pytaniami. Pytam, analizuję treści i wszystkie dane dotyczące Twoich klientów. Weryfikuję działania konkurencji i wiodące trendy. Prognozuję możliwe scenariusze rekomendowanych działań. Wszystko po to, aby wyjść naprzeciw Twoim klientom w poszukiwanych przez nich treściach – od definicji marki po właściwą jej komunikację. 

Jeżeli szukasz wsparcia dla swoich działań promocyjnych lub prowadzonych kampanii w obszarze social mediów, contentu i komunikacji m.in newsletterowej, to jesteś w dobrym miejscu.

Wiedząc jak ważne jest zaufanie i mając na uwadze agresywność konkurencji, masz pewność, że zachowana zostanie poufność prowadzonych działań. Rekomendowane działania nie będę publikowane jako przykład. Twoje logo nie pojawi się w sekcji „zaufali nam” dzięki czemu zwiększy się poziom wiarygodności, a prowadzona komunikacja w wybranych obszarach będzie odbierana jako naturalna, wychodząca bezpośrednio od firmy.

OBSZARY DZIAŁAŃ

POZYCJONOWANIE WIZERUNKOWE
SOCIAL MEDIA
CONTENT MARKETING
KOMUNIKACJA E-COMMERCE
EMPLOYER BRANDING